11 Okt, 15:30–16:30

Var med när Moodscores lanseras

Sysslar du med marknadsföring och vill hitta bättre sätt att utvärdera effekten av din kommunikation än rent transaktionsbaserade mått? Då är detta ett seminarium för dig! Kom till Goto 10 för lanseringen av Moodscores.

Moodscores, en ny svenskutvecklad tjänst som mäter kommunikationens emotionella styrka. Syftet är att ge reklammakare och reklamköpare ett instrument för att snabbt, enkelt och billigt utvärdera om deras reklam ger rätt emotionella effekter och leder till önskad handling. Tjänsten är baserad på nobelprisvinnande forskning inom området beteendeekonomi.

Nyheten är att det nu går att sätta värden, scores, på de oreflekterade känslor som uppstår i konsumentens möte med marknadskommunikation. Vi har också gjort Moodscores ”demokratisk”, genom att priset per undersökning är pressat till under 500 dollar. Detta för att ge ekonomi för alla köpare eller skapare av reklam, PR, content et cetera att använda tjänsten kontinuerligt.

Kontakt

Fredrik Wallner
0734085652
fredrik@moodscores.com

  • Pris: Kostnadsfritt
  • Arrangör: Moodscores
    Logo Moodscores

Det är helt kostnadsfritt att vara medlem på Goto 10.

För att kunna gå på evenemang hos Goto 10 behöver du registrera dig som medlem. Det är helt kostnadsfritt. Vänligen fyll i formuläret nedan.

Obligatoriskt fält
Obligatoriskt fält
Obligatoriskt fält
Obligatoriskt fält

Ange din e-postadress

Ange en giltig e-postadress.