Upptäck fördelarna med att integrera sociala medier och andra digitala kanaler i ditt säljarbete. Tomas Andersson från Stjärnsäljarpodden tipsar om vad du bör tänka på för att lyckas med social selling i sociala nätverk som exempelvis LinkedIn.
Social selling handlar om att integrera sociala medier och andra digitala kanaler i ditt säljarbete och visa upp din kunskap och hur just du kan lösa dina kunders problem. Genom att aktivt lyssna och kommentera, ge goda råd och tips, dela med dig av dina erfarenheter, vara kreativ och bygga relationer ökar du ditt resultat.
Social selling kräver ett stort mått av kreativitet och fingertoppskänsla. I den här föreläsningen lär du dig användbara knep för att komma i kontakt med fler potentiella kunder. Välkommen till en föreläsning som hjälper dig att lyckas!
Tomas Andersson är grundare av Multipipe och hjälper företag att öka sina resultat. Han är civilekonom med 15 års erfarenhet av försäljning och stort intresse för nätverkande och entreprenörskap. Han driver Stjärnsäljarpodden - en podcast om kärleken till försäljning och att ständigt utveckla sig själv.