28 mar, 09:00–17:00

INSTÄLLT – Svenska Bitcoinföreningens Symposium och Årsmöte 2020

Svenska Bitcoinföreningens symposium om Bitcoin och kryptovalutor, med inbjudna talare och paneldebatter. Kombinerat med föreningens årsmöte. Vi ses på Goto 10!

Den 27-28 mars ordnar Svenska Bitcoinföreningen ett symposium med fokus på Bitcoin och kryptovalutor. I två dagar hålls ett antal föredrag och paneldebatter om aktuella ämnen om kryptovalutor utifrån en svensk kontext. Exempel på ämnen för föredrag är bedrägerier, skatt, lightning network och mycket annat. Det blir en mix av föredrag och debatter för både nybörjare och experter.

I samband med symposiet hålls även föreningens årsmöte. Svenska Bitcoinföreningen är en idéell förening med ca 500 medlemmar. Vi verkar för goda förutsättningar för Bitcoin i Sverige, för såväl privatpersoner som företag. Det sker genom dialog med företag, organisationer och myndigheter, evenemang, debattartiklar med mera. Bitcoinföreningen samlar många av Sveriges främsta experter på Bitcoin och vill bidra till en rättvisande bild av Bitcoin i det svenska samhället.

Goto 10
info@goto10.se

• Pris: Kostnadsfritt
  • Arrangör: Svenska Bitcoinföreningen
    Logo Svenska Bitcoinföreningen

Det är helt kostnadsfritt att vara medlem på Goto 10.

För att kunna gå på evenemang hos Goto 10 behöver du registrera dig som medlem. Det är helt kostnadsfritt. Vänligen fyll i formuläret nedan.

Obligatoriskt fält

Ange din e-postadress

Ange en giltig e-postadress.